Uitnodiging online kennissessie:‘Brandportal: Organiseer het printmanagement binnen je bedrijf’16 juni 2020 om 11.00 uur
Het uitdagende speelveld van printmanagement in een organisatie
Ook in deze digitale tijd kan geen enkel bedrijf zonder drukwerk. Een bedrijf heeft visitekaartjes, brochures, jaarverslagen, briefpapier, vlaggen of flyers nodig. Het bestellen van dit drukwerk is echter geen sinecure. Er zijn talloze productopties en producenten beschikbaar. Ook moet je het drukwerk continu aanpassen voor nieuwe communicatie-uitingen. Belangrijk gegeven is dat dit altijd volgens de branding van het bedrijf moet. Medewerkers zijn vaak lang bezig met alles organiseren rondom het creëren en inkopen van drukwerk. En dat in een tijd dat alles automatisch kan gaan!
Een digitale oplossing
Voor bedrijven is het handig om alle communicatie-activiteiten te verenigen in één flexibele oplossing. Een web2print brandportal is de oplossing voor een modern printmanagement. Het gaat om een gebruiksvriendelijk digitaal platform voor de inkoop en creatie van de communicatie. Met een brandportal beheert een bedrijf de processen centraal en kunnen de medewerkers decentraal gemakkelijk producten in de eigen huisstijl aanpassen en bestellen.
De kennissessie
Tijdens de online kennissessie praat Prindustry je helemaal bij over de ontwikkelingen op het gebied van web2print portals die er specifiek zijn voor het printmanagement van het eigen bedrijf. Ramon geeft tips en trends voor een eigentijds printmanagement en geeft een demo van de Prindustry brandportal. Uniek aan het systeem bij Prindustry is het inkoopaspect: de opgemaakte PDF kan meteen door in productie.
Schrijf je gratis in voor de online sessie via deze link: https://prindustry.com/nl/online-kennissessie-brandportal/

